Sidor

22 maj 2013

Snart.

Inte många timmar kvar tills dess att jag sätter mig på flyget, vi far hemifrån 04:20. Ska försöka få lite sömn innan dess, lär vara trött när jag väl kommer fram men jag får passa på att snarka lite på flygen.

Jag har fått omfördela min packning, kaptenen sade att det förekommer att ens reseväska inte kommer fram så det är bra att stuva en cabinväska med två veckors packning- det viktigaste man behöver.
Ja, och vad är det viktigaste började jag tänka på. Arbetsskorna med stålhätta som tog halva platsen i min väska, man vill ju kunna röra sig runt utan att slå i fötterna! Och resten då, ombyte, dator, hygienartiklar ja vad vet jag.
Min cabinväska ser ut som en klumpig liten boll nu, det är verkligen svårt att veta vad som är mest användbart men man lär sig väl vartefter. Nu hoppas hoppas jag verkligen inte att min väska kommer försent, det har bara hänt dom två senaste gångerna jag rest (i loppet av tre månader)...suck.

Nästa gång skriver jag nog från Bore Sea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar