Sidor

21 juli 2012

Packning.

Det här med att packa är ju så fruktansvärt booooring, det här med att ha pass, viktiga dokument och kort med pengar vore ju som smidigast. För i mitt huvud snurrar det frågor som: Vad ska jag ha med mig? Kommer jag glömma något viktigt? Det här vill jag ha, eller nej förresten, det är bara onödigt...eller?

Så ja, som alltid drar jag mig för att göra det tråkigaste till sist. Men jag försöker ändra den inställningen och göra tvärtom istället, det har väl fungerat sådär- en flyttkartong är snart packad. Tror det blir två på sin höjd- då jag kommer hyra ett möblerat studentrum, tack och lov!

Nu ska jag försöka packa lite till, om jag orkar. Vill ju faktiskt hinna med och lappa lite sol på balkongen- när den väl är framme, för var tog sommaren vägen egentligen?

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att följa ditt äventyr Luiza!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittade hit Thina <3

    SvaraRadera