Sidor

19 juli 2012

Captain Lulu logg.

Hej alla nya, och gamla läsare!
Nu öppnar jag porten till mina nya äventyr. Jag sörjer Lulus Castle, men mitt fort har flyttat, och saker och ting har helt enkelt ändrats.

Captain Lulu är det som gäller nu, för ja, nu börjar en helt ny episod av mitt liv som ni mer än gärna får ta del av och följa.

En av mina drömmar har gått i uppfyllelse (efter mycket slit, om och men) och jag ska påbörja mina studier i höst för att studera till sjökapten. Mariehamn kommer vara min studiestad, och det innebär med andra ord att jag flyttar till Åland om mindre än en månad.
På så vis kan ni här hemma hålla koll på vad jag sysslar med därborta, för det är ju en bit bort från lilla Borran!

Nervös? Of course! Detta är ett stort steg för mig, men gosh vad jag har längtat!

Höres snart, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar